ماسک کراتینه مو خانگی
نوشته شده توسط : salamati

روش ساختن کراتین مو‌ی طبیعی

انواع روش کراتین مو خانگی کدامند؟

کراتین مو خانگی انواع بسیاری دارند که موثرترین آن‌ها عبارتند از:

  • کراتین مو با سس مایونز
  • کراتینه خانگی با ژلاتین
  • کراتینه خانگی مو با قرص ویتامین E
  • کراتین خانگی مو با برنج
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفل کانادا، موها را ابریشمی کرده و باعث درمان موخوره، درمان خشکی و آسیب دیدگی موها می شود.

ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک مو کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد

(هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده و املاح مورد نیاز ریشه مو

را به آن می رساند و تأمین می کند.

همچنین ماسک ترمیم کننده مو و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند

و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک مو کراتینه، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده

و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

این ماسک کراتینه، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به

صورت عمقی درمان می کند

کراتین مو خانگی با سس مایونز

برای انجام کراتینه مو با مایونز، ابتدا مو‌ها را کمی مرطوب کرده و سپس اندازه یک فنجان مایونز روی مو‌هایتان بمالید. سپس به آرامی موهایتان را ماساژ دهید.

دقت کنید که سس مایونز به تمامی قسمت‌های موهایتان برسد. بعد از اینکه تمام مو‌ها را به مایونز آغشته کردید، کلاه رنگ را روی سرتان بکشید و اجازه دهید که به مدت نیم ساعت روی مو‌هایتان بماند. سپس سرتان را با شامپوی مناسب شسته و مراقب باشید که چربی لای موهایتان باقی نماند.

کراتین مو در منزل با ژلاتین

کراتین مو خانگی با ژلاتین یکی دیگر از روش‌های کراتینه خانگی است که به آسانی در عرض بیست دقیقه انجام می‌شود. برای انجام این کار تنها کافیست که ورقه ژلاتین یا پودر آن را با روش بن ماری در مقداری آب حل کرده و اجازه دهید که سرد شود. بعد از این که دمای ژلاتین به دمای محیط رسید، مقداری از آن را برداشته و به مو‌های خود بمالید. برای انجام این کار بهتر است ژلاتین را در ابتدا روی ساقه مو‌ها بمالید و سپس به آرامی ماساژ دهید. بعد از اینکه تمامی ژلاتین را روی مو‌های خود استفاده کردید، کلاه رنگ را بر سر خود بکشید و اجازه دهید بیست دقیقه روی مو‌هایتان باقی بماند و سپس آبکشی کنید.

سرم ضد ریزش مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

برای درمان ریزش موهای رنگ شده سرم ضد ریزش مو پلاسنتا موثر است.

این سرم ترمیم کننده موهای آسیب دیده و رنگ شده ارگانیک است.

سرم ضد ریزش پلاسنتا بایوفول ساخت کشور کانادا است.

سرم ضد ریزش مو گیاهی پلاسنتا دارای جفت گیاهی و انواع ویتامین ها و ترکیبات مغذی برای ریشه مو است.

برای درخشش بیشتر موهای کدر و درمان وزی و خشکی مو این سرم ضد ریزش گیاهی بسیار موثر است.

کراتینه مو با قرص ویتامین E

برای انجام کراتینه مو با قرص ویتامین E، یک بسته قرص ویتامین E را در کاسه‌ای فشار داده و محتویات آن را خارج کنید. سپس قبل از اینکه مو‌هایتان را شامپو کنید، تمامی روغن کپسول‌ها را روی ساقه و ریشه مو‌های خود مالیده و ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت نیم ساعت روی مو‌هایتان باقی بماند و سپس با شامپو بشویید.

کراتین خانگی مو با برنج

برای استفاده از این روش، ابتدا مقداری برنج را در آب بجوشانید و اجازه دهید که مدتی در همین حال باقی بماند. سپس برنج را آبکش کنید و از آب غلیظ برنج برای کراتینه کردن مو‌های خود استفاده کنید. تمامی قسمت‌های موی خود را در آب برنج فرو برده و به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید که آب برنج به مدت نیم ساعت روی مو‌های شما باقی بماند و سپس مو‌هایتان را بشویید.

با استفاده از مواد طبیعی می‌توانید برای خود کراتین مو بسازید تا علاوه بر صاف و لخت شدن موهایتان، سلامت و استحکام آنها نیز حفظ شود. کراتینه کردن مو در منزل با استفاده از مواد طبیعی به طبع خطرات صاف کردن موها با مواد شیمیایی را نخواهد داشت.

1. ماسک موی تخم مرغ و موز

مواد لازم:

  • 2 عدد موز؛
  • 1 تخم مرغ؛

موز را به کمک چنگال بخوبی له کرده و زرده تخم مرغ به آن اضافه کنید. مخلوط را بخوبی بهم بزنید و آنگاه معجون بدست آمده را به موها (از ریشه تا نوک مو) بمالید. موها را با کلاه پلاستیکی بپوشانید و 3 ساعت صبر کنید. آنگاه مو را با آب گرم و شامپو شستشو دهید. هفته‌ای یکبار از این کراتین مو استفاده کنید و شاهد تغییری که در طبیعت موی شما پدید خواهد آمد، باشید.

2. ماسک موی پروتئین آووکادو و سس مایونز

مواد لازم:

  • 1 قاشق غذاخوری سس مایونز؛
  • 1 آووکادو رسیده.

سس مایونز و آووکادوی له شده را آنقدر هم بزنید تا کاملا نرم و روشن شود. سپس میکس به دست آمده را به موهایتان مالیده و حدودا 30 دقیقه صبر کنید. آنگاه موهایتان را با آب خنک آبکشی کرده و پس از آن با یک شامپوی ملایم شست‌وشو دهید.

پس از استحمام، چند قطره سرم مو به موهایتان مالیده و سشوار بکشید.از این ترکیب طبیعی جذاب استفاده کنید و نتیجه آنرا بلافاصله مشاهده کنید! این ماسک کراتینه می‌تواند در نگهداری از موها، شما را شگفت‌زده کند. می‌توانید از این ماسک مو، هفته‌ای ۱ بار استفاده کنید.

3. ماسک تخم مرغ، عسل و روغن بادام

مواد لازم:

  • ۱ زرده تخم مرغ؛
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل؛
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن بادام.

تمام مواد بالا را در یک کاسه ریخته و حدود ۲ تا ۳ دقیقه به خوبی باهم ترکیب کنید. سپس ماسک را به موهایتان مالیده و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. پس از آن موهایتان را با آب خنک آبکشی کرده و با یک شامپوی نرمال شست‌وشو دهید. تقریبا هر ۱ تا ۲ هفته یک‌بار باید این درمان را تکرار کنید.

4. ماسک موی پروتئینی ژلاتین

مواد لازم:

  • 1 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین؛
  • یک فنجان آب؛
  • 1 قاشق چای خوری سرکه سیب؛
  • 1 قاشق چای خوری عسل.

آب و ژلاتین را در یک ظرف بریزید و هم بزنید. مخلوط آب و ژلاتین را روی اجاق گاز قرار دهید و اجازه دهید مخلوط گرم شود تا بخار از قابلمه بلند شود، که تقریباً باید 5 تا 8 دقیقه طول بکشد. قابلمه را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید 5 دقیقه خنک شود. بعد سرکه سیب و عسل را به مخلوط اضافه کنید، هم بزنید تا تمام مواد کاملاً ترکیب شوند.

ماسک را روی موهای خود بمالید و اجازه دهید ماسک به مدت 10 تا 30 دقیقه روی موهای شما بماند. سپس ماسک را کاملاً با آب بشویید. زمان برداشتن ماسک از آب ولرم استفاده کنید و اجازه دهید موهایتان خشک شود.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: